Friday, July 1, 2011

lelaki yang ku cari

aku tak mimpi untuk miliki seorang insan yang bernama lelaki yang perfect dari semua perkara....
sebab aku tau, semua insan tak pernah sempurna... mesti ada kekurangannya..

aku mencari seorang lelaki yang mampu untuk aku hormati..

yang sentiasa memahami....

yang sentiasa menghormati aku sebagai seorang wanita...

aku mencari seorang lelaki yang dapat menerima aku apa adanya...

yang tahu menjaga perasaan aku...

yang tahu cara untuk menegur aku dengan lebih baik...

aku mencari sebuah kasih dari seorang lelaki yang sentiasa melindungi aku..

yang akan menjaga aku seikhlas hati...

yang akan selalu memujuk aku apabila aku merajuk dan menangis..

aku mencari cinta seorang lelaki yang akan menjadi payungku hingga ke syurga..

yang akan terus mencintai dari mula hingga akhir hayatku..

yang tahu kelemahan diri aku...

aku mimpikan seorang lelaki yang mampu menjadi suamiku

yang akan sentiasa mengasihi isterinya dari mula dan tidak pernah berubah kasihnya..

yang selalu membuatku ketawa dan gembira di sampingnya..


aku mencari lelaki yang tidak membuatkan air mataku terus mengalir lagi..

yang akan membuat aku tersenyum bahagia...

yang senyumnya datang ikhlas dari dalam hati....





tapi,

mampukah aku mencari lelaki ini??


atau...

aku hanya mampu berharap,

insan yang dah ada depan mata, berubah sikapnya??





menunggu dan terus menunggu....


p/s : kalau dapat lelaki macam sergio dlm ceta marimar kan best!

nufangetnget

No comments:

Post a Comment